Slutspurten!!

Hej kamrater!!

Aktiviteter i slutspurten fram till valvinst på söndag 9 September:

Torsdag 6/9 partiledardebatt i Gävle, sändningen börjar kl 20.00 och sänds i TV4. Den som vill samåka från Bollnäs hör av sig till Shida på AK-expeditionen med info om hur många platser hen har, eller om hen vill åka med i en bil. Avfärd stadshusparkeringen kl 15.00. Vi gör ett stopp vid Coop i Kilafors för 1 timmes dörrknackning. Middag intas gemensamt i Kilafors innan vi tillsammans fortsätter mot Gävle.

Torsdag 6/9 Startar Bollnäs Pride. Evenemangschema finns på Bollnäs Pride facebooksida, https://www.facebook.com/pg/bollnaspride/events/?ref=page_internal

Samtidigt pågår Maj Generations karneval, deras evenemangskalender finns även den på deras facebooksida.

Lördag 8/9 PRIDEPARAD!

Kl 12.45 samlas vi vid vår valstuga! Vi socialdemokrater står upp för mänskliga rättigheter och alla människors rätt att älska. Det är viktigt att vi visar det! Det är en mänsklig rättighet att själv få definiera sig och ha en möjlighet att leva sitt liv helt och fullt, därför samlas vi under gemensam flagg i Bollnäs Pride.

Efter samlingen vid stugan går vi in på torget och lyssnar på Marie Centerwalls tal för att sedan ta plats i paraden. SSU kommer att stå för musiken i vår del av paraden!  Vi ses där!

Söndag 9/9 VALVAKA!

Valvaka kl 18.00